حمایت نمایندگان مجلس از وزیر صمت راهگشای رفع وانع اقتصادی است

دبیر دبیرخانه مشترک تشکل های نساجی و پوشاک کشور:

969  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 16 آذر ماه 1401

دبیر دبیرخانه مشترک تشکل های نساجی و پوشاک کشور ضمن ابلاغ مراتب تشکر فعالان این صنایع از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ابقا وزیر صنعت، معدن و تجارت، این اقدام را حرکتی راهگشا در رفع موانع تولید، صادرات و واردات عنوان کرد.

یدالله مالمیر در جمع خبرنگاران گفت: با رای قاطع نمایندگان‌ مجلس در مخالفت با استیضاح وزیر صمت، انتظار این است پاره ای ناهماهنگی ها و دست انداز های غیر طبیعی در مسیر فعالیت های این وزارتخانه برطرف شود.


وی تصریح کرد: فعالان عرصه صنایع نساجی، پوشاک و چرم کشور متفقا کارنامه یکساله عملکرد فاطمی امین را مثبت و قابل قبول می دانند و انتظار دارند برنامه ریزی ها و اقدامات شایان توجه ایشان در ساماندهی این وزا تخانه عملیاتی شود.


دبیر دبیرخانه مشترک تشکل های نساجی و پوشاک کشور گفت: مدتی است در وزارت صمت یک تیم کارآمد برای رفع چالش های اقتصادی به ویژه در بحث تولید و صادرات تشکیل شده است و ان شاءالله با همت و همراهی دستگاه های اجرایی مرتبط موانع پیش رو برطرف و مسیر برای تقویت اقتصاد جامعه هموار خواهدشد.


مالمیر ادامه داد: ما فعالان اقتصادی وظیفه می دانیم با ارایه نظرات کارشناسی مدیران وزارت صمت را در رفع چالش ها و ایجاد تحول در پویایی اقتصاد کشور یاری کنیم.


وی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات حاد حاکم در اقتصاد کشور ناشی از وجود برخی قوانین کهنه و ناهمخوان با اقتصاد امروز کشور است و انتظار داریم نمایندگان برای اصلاح، تغییر قوانین مزاحم وارد صحنه شوند.
نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز افزود: ریشه مشکلات موجود در اقتصاد کشور ناشی از خودنمایی قوانین کهنه و تاریخ گذشته است و ضروری است مجلس شورای اسلامی برای رفع این مشکل اقدام نمایند.