خانواده شهدای بسیج مدافعان راستین دفاع از کیان ایران اسلامی اند

خانواده شهدای بسیج مدافعان راستین دفاع از کیان ایران اسلامی اند

1224  تعداد بازدید  |  دوشنبه 8 آذر ماه 1400

رییس شورای بسیج‌ تجار اتاق بازرگانی البرز با همراهی اعضای این شورا و بسیج اصناف کرج با دو خانواده معظم شهدای بسیجی ، از همسران و دیگر اعضای خانواده های این عزیزان به عنوان مدافعان راستین دفاع از کیان ایران اسلامی نام برد

 

یداله مالمیر  در جریان این دیدار ضمن‌ قدردانی از خانواده معظم  شهدا که در راه حراست از انقلاب اسلامی جان عزیزان خود را نثار کردند گفت: زمانی که کلمه دفاع از کیان ایران اسلامی شکل گرفت، افراد زیادی در راه پاسداری از  میهن جانفشانی کردند و در این مسیر از جان و مال خود گذشتند تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کنند.

رییس بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر اهمیت توجه هرچه بیشتر به خانواده شهدا گفت: ضروری است مسوولان دیدار مستمر  با خانواده معظم شهدا را مورد توجه قرار دهند تا از دغدغه خانواده های این مدافعان عزیز آگاه شوند.

وی با ذکر این مهم که شهدای گرانقدر،  این مؤمنان، با خدا معامله کرده اند گفت: به نمایندگی از بیش از ۴ هزار صنعتگر البرزی به دیدار شما خانواده های شهدا آمده ایم و امید واریم بتوانیم مشکلات کشور به ویژه درعرصه اقتصادی را در کنار شما مورد بررسی و حل و فصل قرار دهیم‌.

رییس بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی البرز  گفت: اجر و منزلت الهی همواره نصیب خانواده شهدا می شود و ما صنعتگران نیز به عنوان سربازان جبهه اقتصادی قدردان زحمات شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی و قدر دان صبر و بزرگ منشی خانواده شهدا هستیم.

این دیدار باخانواده های معزز دو شهید سرافراز دوران دفاع مقدس عبدالحسین و غلامعلی داستان و شهید گرانقدر مدافع سلامت حاج تقی داستان انجام شد.