ضرورت تقویت سرمایه گذاری در پروژه های تولیدی بخش خصوصی در عمل به شعار سال 1403

ضرورت تقویت سرمایه گذاری در پروژه های تولیدی بخش خصوصی در عمل به شعار سال 1403

107  تعداد بازدید  |  سه شنبه 21 فروردین ماه 1403

ضرورت تقویت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تولیدی بخش خصوصی در عمل به شعار سال ۱۴۰۳

رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی ، پوشاک و چرم و نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز بر اهمیت تقویت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تولیدی مرتبط به بخش خصوصی به منظور عمل به شعار سال و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در سال جاری تاکید کرد.
به گزارش روابط‌عمومی انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی ، پوشاک و چرم استان البرز ، یدالله مالمیر در حاشیه مراسم ضیافت افطار و دیدار نوروزی فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان با مسئولان ملی و استانی بیان کرد: این دیدار به منظور ایجاد فرصتی برای تبادل نظر و گسترش سطح تعامل و همکاری بین دولت و بخش خصوصی استان برنامه‌ریزی و برگزار شد.
 
وی در ادامه بر ضرورت ارتقاء همکاری و هماهنگی بین دولت و بخش خصوصی به منظور ارائه پیشنهادات و راهکارهایی برای حل مشکلات موجود و بهبود کیفیت خدمات و فرصت‌های کسب‌وکار در استان تاکید کرد.
 
رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی ، پوشاک و چرم و نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: با توجه به اهمیت تحقق شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم با هدف تشویق سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های مرتبط به بخش خصوصی به دنبال توانمندسازی این حوزه و مشارکت هر چه بیشتر تولیدکنندگان و صنعتگران با دولت هستیم.
 
وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی و تعیین اهداف در سال جاری برای عمل به شعار امسال گفت: ابتدا باید یک برنامه‌ریزی دقیق برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم انجام شود، این برنامه لازم است که شامل تعیین اهداف، تدوین استراتژی‌ها و زمان‌بندی درست برای انجام اقدامات مرتبط باشد.
 
وی تاکید کرد: در سال جاری استفاده هر چه بیشتر از تکنولوژی‌های پیشرفته و نوین در فرآیندهای تولید می‌تواند به بهبود کارایی و افزایش تولید منجر شود.
 
مالمیر در ادامه عنوان کرد: آموزش و ارتقاء مهارت‌ها در مجموعه‌های تولیدی و صنعتی استان نیز می‌تواند به بهبود عملکرد و افزایش تولید داخل در سال پیش‌رو کمک کند.
 
 
روابط عمومی انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی ، پوشاک و چرم استان البرز